Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ποτέ μην αφήνεις τον έλεγχο


Το Breaking Bad είναι μια Αμερικανική τηλεοπτική σειρά. Η υπόθεση της περιστρέφεται γύρω από τον Γουόλτερ Γουάιτ, ένα δάσκαλο χημείας στον οποίο διαγιγνώσκεται καρκίνος πνευμόνων σε τελικό στάδιο. Στο 8ο επεισόδιο της τέταρτης σεζόν υπάρχει μια σκηνή που διαδραματίζεται στον προθάλαμο του ιατρείου ενώ περιμένει, μαζί με έναν νέο ασθενή, για την  καθιερωμένη εξέταση:

Νέος: Είμαι ακόμα καινούργιος σ’ αυτό. Τη μία στιγμή ξεκινάω καινούργια επιχείρηση … με τη γυναίκα μου σκεφτόμαστε να κάνουμε παιδιά … την άλλη μπαίνω στο γραφείο ενός γιατρού και ξαφνικά … Η ζωή μου όπως την ήξερα … (Ο Γουόλτερ τον διακόπτει για να μιλήσει στο τηλέφωνο)  

ΓουόλτερΠεριμένω μια αναφορά για αυτό συζητήσαμε. Πάρε με. (κλείνει το τηλέφωνο)

Νέος: Τέλος πάντων, αυτό ήταν για μένα η μεγαλύτερη αφύπνιση … το να αφήνομαι, να παραδίδω τον έλεγχο. Αυτό που λένε, όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός, γελάει.

Γουόλτερ: Αυτό είναι μεγάλη μαλακία. Ποτέ μην αφήνεις τον έλεγχο. Να ζεις τη ζωή σου με τους δικούς σου όρους.

Νέος: Ναι καταλαβαίνω τι λέτε. Μα ο καρκίνος είναι καρκίνος

Γουόλτερ: Στο διάολο ο καρκίνος σου. Έζησα με τον καρκίνο το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς. Από την αρχή είναι θανατική καταδίκη. Έτσι μου λένε. Μάντεψε. Κάθε ζωή έρχεται με μια θανατική καταδίκη. Έτσι, κάθε μερικούς μήνες, έρχομαι για τις εξετάσεις μου, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι κάποια από αυτές τις φορές … μπορεί και σήμερα … θα ακούσω άσχημα νέα. Αλλά μέχρι τότε ποιος κάνει κουμάντο; Εγώ. Έτσι ζω τη ζωή μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου