Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Τα δύο πράγματα που ρίχνουν τις γυναίκες


This Must Be The Place - Εκεί που χτυπάει η καρδιά μου: Το αγγλόφωνο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Πάολο Σορεντίνο.

Ο Cheyenne είναι ένας πρώην ροκ σταρ. Στην ηλικία των πενήντα ντύνεται ακόμα “Goth” και ζει στο Δουβλίνο από τα δικαιώματα των τραγουδιών του. Ο θάνατος του πατέρα του, με τον οποίο δεν μιλούσαν, τον φέρνει πίσω στην Νέα Υόρκη. Εκεί μαθαίνει πως εκείνος αναζητούσε έναν ναζί εγκληματία, βασανιστή του στο Άουσβιτς, ο οποίος βρίσκεται τώρα στις ΗΠΑ και αποφασίζει να συνεχίσει ο ίδιος την έρευνα...

Σε μια από τις σκηνές της ταινίας ένας φίλος του, που υπερηφανεύεται για τις κατακτήσεις του,  του εξηγεί με ποιον τρόπο ρίχνει τις γυναίκες:

Πως καταφέρνεις και ρίχνεις όλες αυτές τις γυναίκες; Αν το καλοσκεφτείς, δεν είσαι ωραίος, δεν είσαι έξυπνος… αντ’ αυτού, είσαι τυχοδιώκτης… εγωκεντρικός και ιδρώνεις σαν γουρούνι. Οπότε τι σε κάνει τόσο γαμημένα ξεχωριστό;
Ξεχωριστό; Τίποτα. Έχω δύο πράγματα που οι περισσότεροι άντρες δεν έχουν. Έχω περιέργεια και χρόνο.
Αφιερώνω πολύ χρόνο στις γυναίκες και στο τέλος, αυτό είναι που τις ρίχνει. Είμαι συνέχεια μαζί τους. Για έξι μήνες είμαι αφοσιωμένος κάθε γαμημένη μέρα. Με πιάνεις; Και δεν φεύγουν λόγω εξάντλησης. Φεύγουν γιατί δεν πιστεύουν ότι αξίζουν όλο αυτόν τον χρόνο. Με καταλαβαίνεις;
Αρκετά. Και το θέμα με την περιέργεια;
Η περιέργεια είναι η φωτιά που σε κάνει να προχωράς για έξι σερί μήνες..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου