Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

Το λάθος του Στίβεν Χώκινγκ

Η ταινία «The Theory of Everything» βασίζεται στα απομνημονεύματα της πρώτης συζύγου του Στίβεν Χώκινγκ, Τζέιν Γουάιλντ. Αφηγείται την ιστορία του νεαρού Στίβεν, του έρωτά του με τη συμφοιτήτριά του Τζέιν, και όλα όσα ακολούθησαν τη διάγνωση που τον καθήλωσε για πάντα στην αναπηρική καρέκλα.

Στη σκηνή που ακολουθεί, το ζεύγος Χώκινγκ εξηγεί στον επισκέπτη του το αρχικό λάθος του μεγάλου επιστήμονα σχετικά με την δημιουργία του σύμπαντος:

Επισκέπτης: Η Τζέιν μου είπε ότι είχες ένα ωραίο θεώρημα… που αποδεικνύει ότι το σύμπαν έχει αρχή.
Στίβεν: Αυτή ήταν η διδακτορική μου διατριβή. Η νέα μου εργασία το διαψεύδει.
Επισκέπτης: Το διαψεύδει; Δεν πιστεύεις πια στη Δημιουργία;
Στίβεν: Το τι πιστεύει ο καθένας είναι άσχετο…
Τζέιν: Άσχετο με τη φυσική.
Επισκέπτης: Κατάλαβα.
Τζέιν: Ο Στίβεν έχει κάνει στροφή 180 μοιρών. Η νέα μεγάλη ιδέα είναι ότι το σύμπαν δεν έχει καθόλου όρια. Κανένα όριο, καμιά αρχή
Επισκέπτης: Και κανένα θεό. Κατάλαβα. Εγώ σκεπτόμουν… ότι είχες αποδείξει ότι το σύμπαν έχει μια αρχή και συνεπώς κι έναν Δημιουργό. Λάθος μου.
Στίβεν: Όχι… δικό μου.
video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου