Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Αυτό που ενοχλεί τις γυναίκες


H ταινία "Before Sunrise" βασίζεται στη συζήτηση μεταξύ δυο νεαρών ανθρώπων, του Jesse (Ethan Hawke) και της Celine (Julie Delpy)  που γνωρίζονται σε ένα τρένο. Αυτός γυρνάει στην Αμερική μετά από το ταξίδι του στην Ευρώπη ενώ εκείνη επιστρέφει στο Παρίσι για να συνεχίσει τις σπουδές της. Μέσα στην παρόρμηση της στιγμής και της ηλικίας όμως, της προτείνει να κατέβει μαζί του για μια βόλτα. Έτσι καταλήγουν σε ένα περίπατο στη Βιέννη συζητώντας μεταξύ των άλλων και για τον τρόπο με τον οποίο δείχνουμε την ενόχληση μας για τον άλλο, καθώς, και για τη συμπεριφορά των ανδρών που ενοχλεί τις γυναίκες: 

Celine: Όταν αρχίζω να βγαίνω ραντεβού με κάποιον, αισθάνομαι σαν στρατηγός. Καταστρώνω σχέδια και στρατηγικές τακτικές … πώς να μάθω τα αδύναμα σημεία του, τι τον ενοχλεί, πως θα τον κατακτήσω.

Jesse: Είναι απαίσιο.

Celine: Αν ήταν να μείνουμε μαζί για πάντα … τι θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα σε εξόργιζε πάνω μου;

Jesse: Δεν θα απαντήσω σ’ αυτή την ερώτηση, έβγαινα κάποτε μ’ ένα κορίτσι που μου έκανε συνεχώς την ίδια ερώτηση. «Τι σ’ ενοχλεί πάνω μου;» στο τέλος της είπα, «Δεν νομίζω ότι αντέχεις εύκολα την κριτική». Γίνεται λοιπόν, έξω φρενών και χωρίζει μαζί μου. Αλήθεια λέω. Αυτό που αναζητούσε … ήταν μια δικαιολογία για να μου πει τι την ενοχλούσε πάνω μου. Αυτό θέλεις εσύ τώρα;

Celine: Τι;

Jesse: Είναι κάτι που σε ενοχλεί πάνω μου;

Celine: Όχι.

Jesse: Τι είναι αυτό που σε ενοχλεί πάνω μου;

Celine: Τίποτα απολύτως.

Jesse: Αν ήταν να σ’ ενοχλήσει κάτι, τι θα ήταν αυτό;

Celine: Αν ήταν να μ’ ενοχλήσει κάτι, αν έπρεπε να το σκεφτώ … θα έλεγα ότι δεν μ’ άρεσε η αντίδρασή σου προηγουμένως Έκανες λίγο σαν κοκόρι.

Jesse: Πως κάνει δηλαδή το κοκόρι;

Celine: Μυξόκλαιγες σαν το αγόρι που δεν τραβάει αποκλειστικά την προσοχή όλων.

Jesse: Τώρα μάλιστα!

Celine: Έκανες σαν το παιδάκι δίπλα απ’ το παγωτατζίδικο … που κλαίει γιατί η μητέρα του δεν του αγοράζει μιλκσέικ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου