Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ένα διαφορετικό πράγμα … σε μια διαφορετική χώρα


Στη σκηνή που ακολουθεί ο Καρλ Γιουνγκ και  η Σαμπίνα Σπιλράιν συζητούν τη διαφορά συζυγικού και εξωσυζυγικού sex.  Από την ταινία μια “Μια Επικίνδυνη Μέθοδος”:

Καρλ Γιουνγκ: Αν σου πω κάτι, μου υπόσχεσαι ότι δεν θα το πάρεις στραβά; 

Σαμπίνα Σπιλράιν: Τι;

Καρλ Γιουνγκ: Δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να σταματήσει αυτό;

Σαμπίνα Σπιλράιν:

Καρλ Γιουνγκ: Όχι; … Είμαι παντρεμένος. Προφανώς απατώ τη γυναίκα μου … Είναι σωστό να συνεχίσουμε αυτή την εξαπάτηση;

Σαμπίνα Σπιλράιν: Θες να σταματήσεις;

Καρλ Γιουνγκ: Φυσικά και δε θέλω.

Σαμπίνα Σπιλράιν: Όταν κάνεις έρωτα με τη γυναίκα σου … Πως είναι; Περίγραψέ το μου.

Καρλ Γιουνγκ: Όταν ζεις κάτω από την ίδια στέγη με κάποιον γίνεται συνήθεια. Ξέρεις είναι πάντα πολύ τρυφερά.

Σαμπίνα Σπιλράιν: Και αυτό είναι διαφορετικό. Ένα διαφορετικό πράγμα … σε μια διαφορετική χώρα. Μαζί μου θέλω να είσαι σκληρός. Θέλω να με τιμωρήσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου