Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Η “θρησκεία” ενός φιλελεύθερου πολιτικού



Στην ταινία “Αι Ειδοί Του Μαρτίου” ο κυβερνήτης Μάικ Μόρις (Τζορτζ Κλούνι), που διεκδικεί το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, αναπτύσσει τα “θρησκευτικά” του πιστεύω:

Δεν είμαι Χριστιανός, ούτε Άθεος. Δεν είμαι Εβραίος, ούτε Μουσουλμάνος.

Αυτό που πιστεύω, η θρησκεία μου είναι γραμμένη σ’ ένα κομμάτι χαρτί και ονομάζεται “Σύνταγμα”. 

Αυτό σημαίνει ότι θα υπερασπιστώ μέχρι τελευταίας πνοής το δικαίωμά σας να λατρεύετε όποιον Θεό θέλετε εφόσον δεν βλάπτετε κανέναν.

Νομίζω ότι πρέπει να κρινόμαστε ως χώρα για το πώς φροντίζουμε τους ανθρώπους που δεν μπορούν φροντίσουν τους εαυτούς τους.

Αυτή είναι η θρησκεία μου. Αν νομίζετε ότι δεν είμαι αρκετά θρησκευόμενος, μη με ψηφίσετε. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου