Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Η σχέση sex και θανάτου (3)


Το In Treatment είναι μια αμερικανική τηλεοπτική σειρά που παρακολουθεί τον ψυχολόγο Πωλ Γουέστον (Gabriel Byrne). Κάθε επεισόδιο είναι και μια συνεδρία με έναν από τους πελάτες του. Κάθε Παρασκευή, ο γιατρός μεταμορφώνεται σε «ασθενή» και βλέπει την επόπτριά του.

Η δεύτερη συνεδρία της εβδομάδας είναι αφιερωμένη στον Άλεξ, ένα πιλότο που κατά λάθος βομβάρδισε ένα σχολείο στο Ιράκ σκοτώνοντας πολλά παιδιά. Κατά τη διάρκεια ενός εξαντλητικού μαραθωνίου δρόμου έπαθε έμφραγμα και για μερικά δευτερόλεπτα «πέθανε». Αυτή την εμπειρία του μοιράζεται με τον θεραπευτή του:

Άλεξ: Ήμασταν χωρίς νερό … τα είχαμε παίξει. Στο 35ο χλμ, έπαθα έμφραγμα και πέθανα. Κλασική περίπτωση. Όπως το μαθαίνουν στην Ιατρική. …

Δρ. Γουέστον: Και τι πέρναγε απ’ το μυαλό σου;

Άλεξ: Το ήξερα τι συνέβαινε. Το καταλαβαίνεις. Και φοβάσαι ότι είναι το τέλος. Και μέχρι να χάσω τις αισθήσεις μου … όλο εκείνο το χρόνο … δεν έχω ιδέα πόσο διήρκεσε, δευτερόλεπτα, ίσως μισό λεπτό. Όλο εκείνο το χρόνο, προσπαθούσα να καταλάβω αν είχα στύση. Δεν ξέρω πως το θυμήθηκα αυτό. Κάτι που μου είχε διηγηθεί η γιαγιά μου όταν πήγαινα στο Λύκειο. Μου είπε ότι όταν πέθανε ο παππούς, τον είχε βρει γυμνό στη μπανιέρα με μια τεράστια στύση. Ήταν 92 χρονών. Δεν έβλεπε μια τέτοια στύση για 20 χρόνια. Της άρεσε. Είχε πει: «το τελευταίο δώρο του θεού σ’ έναν άνδρα». Η στύση ενός νεκρού. Το λένε η λαγνεία των αγγέλων. Όπως και να ᾿χει, είμαι ξαπλωμένος, σκέπτομαι αυτή την ιστορία και ξέροντας τι μου συμβαίνει είπα: «Σε παρακαλώ, Θεέ μου … Μη μου προκαλέσεις στύση τώρα. Όχι στύση.

Δρ. Γουέστον: Γιατί αν είχες στύση θα σήμαινε ότι …

Άλεξ: Ότι θα ήμουν νεκρός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου